Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Korespondencja
Wszelka korespondencja nadesłana do Zakładu odnotowywana jest w Dzienniku Korespondencyjnym, następnie kierowana do Dyrektora lub odpowiednich komórek organizacyjnych, w celu dalszego załatwienia. Korespondencja wychodząca na zewnątrz podlega ewidencjonowaniu
w Dzienniku Korespondencji Wychodzącej.
Pisma wychodzące na zewnątrz podpisywane są wyłącznie przez Dyrektora lub jego Zastępców.
Załatwienie spraw
Sprawę można załatwić w formie ustnej lub pisemnej. Z rozmów przeprowadzonych z interesantami sporządza się notatki służbowe lub czyni adnotacje w aktach, chyba, że jest przewidziana forma protokołu. Ustne załatwienie sprawy jest stosowane w przypadkach, gdy istnieje łatwość ustnego porozumienia się. W takich przypadkach sporządzana jest notatka zawierająca dane o sposobie załatwienia, komu ją zakomunikowano, datę i podpis osoby załatwiającej.
Wyjaśnień dotyczących świadczeń medycznych udzielają ordynatorzy oddziałów lub lekarze prowadzący.
Załatwianie skarg i wniosków
Dyrektor SPZOZ skargi i wnioski przyjmuje interesantów w godz. 12:00-14:00 we wtorki i czwartki.
SPZOZ w Działdowie dysponuje Pełnomocnikiem Dyrektora ds. Praw Pacjenta. Funkcję tę pełni mgr Anna Olko
nr tel. 0/23 697 22 11 wew. 233
Wytworzył: Sławomir Brzozowski Data wytworzenia: 06.05.2009 Dokument oglądany razy: 18 103 |
Opublikował w BIP: Marcin Piotrowski Data opublikowania: 31.03.2022 |